♔The Keciks♔™


ENTRY ABOUT LINKS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

PhotoGraphy !
Assalammualaikum . Haiii *lambai tangan* 
Sihat tak para pembaca saya ? Alhamdulillah saya sehat sahaja :)
Jagalah kesihatan tauuu :)

Okayy , Ini kisah saya yang ke-2 . Harap anda sudi membacanya ye :)

       
            Tengok jam . - 8.00 pagi - Oh No ! Dahhh Lewatt .. Capai apa yang ada je . Fuhh ~~ Sampai pukul 8.58 pagi . Haaa , nak tahu tak saya pergi mana nii ? Mana lagi , kalau bukan Kolej Komuniti Seri Manjung yang berada berdekatan dengan Kamdar Seri Manjung lah . Hari ini ada Khursus Fotografi , jadi saya terlibat sama dalam khursus tu .

           Masuk - masuk dah ada ramai orang . Dalam hati "Ala , lantak je la" . Haaa , ingat Fakhrul yang dekat khursus adobephotoshop tu tak ? Dia pun ada sekali tauuu . Asal jumpa , comfirm sembang kecoh punya . Bak kata Fakhrul sama-sama naik ! Lengchai sudahh marii maaa .. Sewel kitaorang ni .

          Siti 3A1 pun ada , tpi sayang ..... Abang Saiful Ezat tak ada , rasanya banyak tempahan kot untuk kek coklat dia tuu . Rasa kesunyian jugak lah tauu . Kelas pun bermula . Rupanya pensyarah tu , pensyarah time saya ambik khursus sebelum ni . Alahaii , kene dibanggakan pulak .. 
 
         Malu sudah . Rehat . Then , masuk kelas pukul 2.30 petang . Ingatkan masuk kelas balik , rupanya kena ambik gambar dekat area Mybank tu . Adoyaiiii , segan kot . Ada pulak sorang abang ni , suggestkan saya jadi Talent . WOOOOO ~~~ Mintak simpang lah . TAK MAHU !!! Andweyy !!

       Tapi kali ini banyak yang peramah lah . Macam biasa confirm ada selfcam dengan Siti dan Fakhrul lah ! Sporting habis . Yang lain tengok kiteorang asyik duk gelak - gelak je ...

Lokasi - Kolej Komuniti Manjung 
Masa - 9.00 pagi hingga 5.00 petang 
Khursus - Asas Fotografi !


# Jomm lah . Apa-apa information boleh rujuk dekat page facebook Kolej Komuniti Seri Manjung !
   Macam - macam jenis khursus yang ada ! Masakan , jahitan , dan sebagainya !

0 comment[s] | back to top