♔The Keciks♔™


ENTRY ABOUT LINKS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

WORK TIMEEEEE !
HAIII . ASSALAMMUALAIKUM .

Maaf lahh sebelum ini saya banyak menceritakan tentang orang lainn .. Haaaa . Ni nak habaqq maii. Hari ini cuaca yang sangat baik tapi bila kian petang , alahai mulaaa mendungg .. Hmm sedih pulak rasanyaaa .. 

19 . NOVEMBER . 2013 :)

Jam baru pukul 8.45 pagi . Jantung berdegup kuat . Dung Dang Dung Dang ~~ Fikirann dah melayang .. Seorang pemuda di sebelah saya tanya "Kak , kalau khursus ni nak bawak apa ye ? "
Saya menjawab "Selalunya bawak diri atau buku nota sekali , sebab computer dah disediakan . Btw jangan panggil kak ye ? masih adik lagi nih " Saya menahan geram sahaja .. Haihh . Tak patut panggil saya kak . Saya masih mudaaa lahh . Baru je ambik PMR tahun nii . Hai , duniaaa ohh duniaaa . Okayy , student kolej dah balik , so masuk lah bilik computer . Wahh . Cop tempat depan tuu . Alahh nak perhatian pensyarahh leeee . HIHIHIHIHI ...

Datang lah sorang demi sorang . Tup Tup . Ada Siti 3A1 ... YEAYYY ! *muke happy nih . Akhirnya ada jugak yang sebaya sayaa . Tapii bila dah start khursus terpakse tukar tempat , computer jemmm . Sedihhhh beb :'/ Nak dengan sitii . Hmm . Redhaa je lahh kann ? 

Mula - mula susah jugak nak catch up dengan khursus ni . Peningg weii . Susah bangatt dongg ! Nak tanya orang sebelah malu , wa sorang je perempuan dekat barisan tuu .. HUWAAAA !! Memang nak nangis lah ceritanyaaa . Nasib baik orang sebelah tunjuk ajarr .. Haaaa , nak kenal ke dengan Jejaka Sedia Membantu ni ? Nama dia Ahmad Fakhrullah - Form 4 . ACS Ayer Tawarr . Handsomeee tauu diaa . Ada lesung pipit lagi . HUHUH . Saya dan dia , pensyarah cakap twins tak seiras berlesung pipit . Heeeee . *rasa bangga pulakk daaa . Aduh Aduh ! Maluuu sangatt baiii ~~

Heeee . Abang lagi sebelah tuu , sporting jugak lahh . Siap buat promosi kek coklat diaaa lagii . Nak kenal dengan yang lagi 1 ni ke ? Alaaaa yang ni tak boleh . Abang ni dahh kawin lahh :D Huhuhuh , sorry girls :* Tak mau sedih - sedih okayy ? Chill upp !!

Yang pasti perempuan hanya 3 orang je , termasuk lah saya . Yang lain semua pemuda-pemudi :3

Lokasi : KOLEJ KOMUNITI SERI MANJUNG
Khursus : ASAS ADOBEPHOTOSHOP
Masa : 9.00 PAGI - 4.30 PETANG .

* UNTUK PENGETAHUAN 24 NOVEMBER 2013 ADA KHURSUS ASAS FOTOGRAFI !

ADA BEBERAPA SAMPEL GAMBAR HASIL SAYA SENDIRI :







   

SIMPLE KAN ? TAPI KHAS UNTUK PARA PEMBACA SAYA TENGOKK !!
TERIMA KASIH KERANA SELALU MEMBACA BLOG SAYA ! SAYANG KORANGGG ! 

 

0 comment[s] | back to top