♔The Keciks♔™


ENTRY ABOUT LINKS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

KEHIDUPAN DADU ~
14/12/2014 - 11.50 P.M 

Assalammuaikum para blogger !
Miss eiha di sini amat merindui para pembaca blog eiha :)
 
KINI ~

Hujung tahun 2014 , banyak memori yang ada dalam fikiran miss . Miss tak mampu nak luahkan semuanya . Terlalu gembira , terlalu perit dan mcm lagi . Penat menjaga hati orang tapi kita dibuat macam sampah . 

Muhammad Asrul Amizi . Terima Kasih sebab selalu ada dengan miss . Miss tak pernah perasan yang awak selalu ada dekat sekolah . Walaupun awak budak yang paling nakal , tak sangka awak faham saya cam mana orangnya .Miss masih cuba ingat masa bila awak bertembung dengan saya . Miss tak pernah ingat awak senior tahun 2013 :) Miss mintak maaf kalau tak dapat ingat memori tu =) Awak , hamdi dan helmi selalu ada je dekat sekolah . Tapi saya tak pernah langsung perasan awak . Saya pelik sangat dengan awak ni . Awak dah banyak berubah .Alhamdulillah . Saya harap awak selalu utamakan keluarga terlebih dahulu . Saya tahu awak nakal . Perangai dulu awak , saya tahu . Saya cuba perlahan-lahan ubah awak . Tapi saya pun hanya ubah setakat mana yang saya mampu sahaja :) Bila awak dah berjaya , harap awak jangan pernah lupakan saya :) Jangan pernah lupakan keluarga awak . Jangan lupa ALLAH S.W.T :) Sayang seseorang itu biarlah kerana Allah :) Saya tak mahu awak terpesong lagi ...........


#Ini kehidupan miss :) ada masa kita di bawah, ada masa kita di atas :) xoxo

0 comment[s] | back to top